Погоджено
Директор___________________
Календарно-тематичне планування
із зарубіжної літератури
ІІ семестр
9
класи
Укладено
відповідно до програми МОНУ
«Зарубіжна література 5-12 класи. Програма для
загальноосвітніх навчальних закладів (укладачі: Ю.І.Ковбасенко,
Г.М.Гребницький. Н.О.Півнюк, К.Н.Баліна, Г.В.Бітківська. Керівник авторського
колективу Ю.І.Ковбасенко. За редакцією
Наливайка Д.С.-К.. Ірпінь: Перун,
2005 р.»
Вчитель: Стахова Н.Г.
№
п\п
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Год.
|
Дата
|
Примітки
|
32
|
Сатирико-метафоричний
зміст твору «Крихітка Цахес». Іронія та гротеск у творі як важливі риси
індивідуального стилю Гофмана
|
1
|
11.01
|
|
33
|
Розвиток
мовлення. Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса (усно)
|
1
|
15.01
|
|
34
|
Позакласне
читання. Гофман «Золотий горнець» Фантастична історія реального життя
студента Анзельма.
|
1
|
18.01
|
|
35
|
Генріх Гейне
(1797–1856) — німецький поет-романтик. «Книга пісень» — видатне явище
німецького романтизму
|
1
|
22.01
|
Вірш (за вибором) напам’ять
|
36
|
Любов
— першооснова життя. Вираження в поезіях Гейне особистої долі поета-вигнанця,
його нерозділеного кохання
|
1
|
25.01
|
|
37
|
Змалювання
природи в поезіях Г. Гейне — спосіб бачення і пізнання світу та власної душі
|
1
|
29.01
|
|
38
|
Контрольна
робота з теми «Література романтизму (Гофман,Гейне)»
|
1
|
01.02
|
|
39
|
Джордж
Ноел Гордон Байрон (1788–1824) — англійський поет-романтик, фундатор течії
байронізму. Провідні мотиви і домінуючі на- строї його творчості
|
1
|
05.02
|
Вірш
(за вибором) напам’ять
|
40
|
Байронічний
герой і настрої «світової скорботи» у віршах поета
|
1
|
08.02
|
|
41
|
Поема
«Мазепа»: історична основа та романтичний міф. Риси романтичного героя в
образі Мазепи
|
1
|
12.02
|
|
42
|
Виразне
читання та аналіз поезій Байрона.
|
1
|
15.02
|
|
43
|
Розвиток
мовлення. «Спілкування з Байроном» (лист письменнику)(письмово)
|
1
|
19.02
|
|
44
|
Творчість
Адама Міцкевича (1798–1855) — апогей польського романтизму. Перебування поета
в Росії й Україні, відображення вражень у його поезії (цикл «Кримські
сонети»)
|
1
|
22.02
|
Вірш
(за вибором) напам’ять
|
45
|
Риси
романтизму, мотив єдності природи і людини у творчості А. Міцкевича
|
1
|
26.02
|
|
46
|
Патріотизм
і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій «Кримських сонетів»
|
1
|
29.02
|
|
47
|
Контрольна
робота з теми «Література романтизму (Байрон,Міцкевич)»
|
1
|
04.03
|
|
48
|
Від
романтизму до реалізму
Переосмислення
здобутків європейського романтизму російською культурою. Олександр Пушкін
(1799–1837) — великий російський поет
|
1
|
07.03
|
Вірш
(за вибором) напам’ять
|
49
|
«Євгеній Онєгін» — соціально-психологічний
роман у віршах. Духовний світ його головних героїв
|
1
|
11.03
|
|
50
|
Онєгін
як утілення типу «зайвої людини»; суперечливість його почуттів та вчинків
|
1
|
14.03
|
|
51
|
Гармонія
внутрішнього світу, душевна чистота Тетяни. Пушкінське переосмислення типу
романтика в образі Ленського
|
1
|
18.03
|
|
52
|
Розвиток
мовлення. Образи автора і природи в романі. Національний колорит (усно)
|
1
|
21.03
|
|
53
|
Жанрово-тематичне
розмаїття лірики О. Пушкіна
|
1
|
25.03
|
|
54
|
Михайло
Лермонтов (1814–1841). Мотиви свободи і самотності, песимізм поезій
Лермонтова
|
1
|
04.04
|
Вірш
(за вибором) напам’ять
|
55
|
«Герой
нашого часу» — морально-психологічний роман про долю покоління після розгрому
декабристів. Особливості композиції роману та її роль у розкритті характеру
Печоріна
|
1
|
08.04
|
|
56
|
Печорін
— «герой свого часу»
|
1
|
11.04
|
|
57
|
Жіночі
персонажі роману «Герой нашого часу»
|
1
|
15.04
|
|
58
|
Максим
Максимович — образ «маленької людини»
|
1
|
18.04
|
|
59
|
Романтичні
й реалістичні елементи в поетиці твору «Герой нашого часу». Особливості
художнього часу, образу автора та картин природи
|
1
|
22.04
|
|
60
|
Позакласне
читання. Лермонтов поема «Демон». Зображення бунтарського духу головного
героя
|
1
|
25.04
|
|
61
|
Контрольний
твір за творчістю О. Пушкіна та М. Лермонтова
|
1
|
29.04
|
|
62
|
Микола Гоголь
(1809–1852) — російський і український письменник. Вплив української культури
на розвиток його творчості
|
1
|
06.05
|
|
63
|
Високий
гуманізм письменника в зображенні в повісті «Шинель» трагічної долі
«маленької людини»
|
1
|
13.05
|
|
64
|
Поєднання у творі
елементів романтизму та реалізму. Проблеми, що порушуються в повісті
|
1
|
16.05
|
|
65
|
Розвиток
мовлення. Образи «маленьких людей» у літературі.
|
1
|
20.05
|
|
66
|
Контрольна
робота з теми «Від романтизму до реалізму (творчість М.Гоголя)»
|
1
|
23.05
|
|
67
|
Узагальнення
та систематизація знань
|
1
|
27.05
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий